დუკანის კონკურენტი დიეტა

გაიზიარე გამოცდილება #გახდომები

უფასო კონსულტაცია – კითხვებზე პასუხი

უფასო კონსულტაცია – კითხვებზე პასუხი

ჩვენ დავუკავშირდით ენდოკრინოლოგ ვიქტორია ჯაფარიძეს, რომელიც  თქვენს დასმულ შეკითხვებს უპასუხებს. გმადლობთ აქტიურობისთვის და გისურვებთ ჯანსაღ, წარმატებულ 2017 წელს!

  Continue Reading
ენდოკრინოლოგი პასუხობს ჩვენს შეკითხვებს

ენდოკრინოლოგი პასუხობს ჩვენს შეკითხვებს

  ჩვენ ვაგრძელებთ თქვენგან შეკითხვების მიღებას და გთავაზობთ რიგით მეორე პოსტს, სადაც თქვენს შეკითხვებს ენდოკრინოლოგი ვიქტორია ჯაფარიძე უპასუხებს. გმადლობთ აქტიურობისთვის!

  Continue Reading
პიერ დუკანის დიეტა

პიერ დუკანის დიეტა

პიერ დუკანი – 40 წელზე მეტი სტაჟის მქონე ექიმი-დიეტოლოგი.  სპეციალისტი კვებითი ქცევისა და ჩვევების დარგში. მას უკავშირდება 20-მდე წიგნი, რომლებიც 25 ენაზეა ნათარგმნი!

  Continue Reading

დიეტების ყველაზე დიდი ბაზა ყველას ნახვა

პიერ დუკანის დიეტა

პიერ დუკანის დიეტა

იხილეთ ახალი გვერდი! - ყველაფერი დუკანის დიეტის შესახებ

პიერ დუკანის დიეტა ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული დიეტაა მსოფლიოში! ის 2000 წლიდან გახდა ცნობილი. ამ დიეტის საშუალებით არაერთმა ცნობილმა ადამიანმა დაიკლო წონაში. დიეტა 4 ეტაპისგან შედგება, ესენია: შეტევა, მონაცვლეობა, განმტკიცება, სტაბილიზაცია.

იხილეთ ახალი გვერდი! - ყველაფერი დუკანის დიეტის შესახებ

დიეტა მჯდომიარებისთვის

დიეტა მჯდომიარებისთვის

დიეტა მჯდომიარებისთვის არის იმ ხალხისთვის, რომლებთაც ხშირად არ უწევთ მოძრაობა და უმეტესად სხედან. დიეტა 10 დღიანია და წონაში 4-6 კილოგრამს დაიკლებთ.

გაგვიზიარეთ თქვენი გამოცდილება

უგულავას დიეტა

უგულავას დიეტა

ჩვენი ცხოვრების წესი განსხვავებული გახდა. განსაკუთრებით თუ ვმუშაობთ ან მუდამ სახლში გვიწევს ყოფნა ეს კი  გვიშლის ხელს კალორიებთან გამკლავების პროცესში. უგულავას დიეტა სწორედ ასეთი ადამიანებისთვისაა და მისი დახმარებით 15-20 კილომდე დაიკლებთ.

ივარჯიშე, იკვებე სწორად, იქონიე მოთმინება და შენი სხეული დაგაჯილდოვებს შენ - ჩვენთვის შენი ჯანმრთელობა მნიშვნელოვანია.

გაიგე მეტი პროდუქტების სარგებლიანობის შესახებ   ჯანსაღი კვება

რძე

რძე

  რძეში არსებული დიდი რაოდენობით კალციუმი და D ვიტამინი ეფექტურად წვავს კალორიებს, რაც ხელს უწყობს სტაბილური წონის შენარჩუნებას, ჯანსაღი ცხიმები კი ამცირებს სისხლის წნევას.

  Continue Reading
მარწყვი

მარწყვი

მარწყვი ყველასთვის საყვარელი ხილია, მაგრამ ბევრმა არ იცის, რომ მისი ფოთლებისგან მზადდება ჩაი მუცლის ტკივილისთვის. ფოთების ჩაი ტრადიციული სამკურნალო საშუალებაა გულძმარვის დროს.

  Continue Reading
ჩაი

ჩაი

ჩაი არის ანთების საწინააღმდეგო და სახსრებისთვის ძალიან სასარგებლო. ფოთლების 30% ანტიოქსიდანტი პოლიფენოლია, რომელიც გვიცავს კიბოსგან და გულის დაავადებებისგან.

  Continue Reading

ივარჯიშე და გახადე დიეტა ორმაგად ეფექტური   ვარჯიშები

100 ჩაჯდომა ლამაზი საჯდომისთვის | საჯდომის ვარჯიში

100 ჩაჯდომა ლამაზი საჯდომისთვის | საჯდომის ვარჯიში

    საჯდომის ვარჯიში ჩაჯდომები, ეს არის ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური ვარჯიში ბარძაყისა და დუნდულა კუნთებისთვის. ხოლო იმისათვის, რომ ვარჯიშები არ იყოს ერთფეროვანი და მოსაწყენი, ჩვენ გთავაზობთ მათი შესრულების 5 ვარიანტს.

  Watch Video
როგორ დავწვათ 500 კილოკალორია? კარდიო ვარჯიში სახლის პირობებში.

როგორ დავწვათ 500 კილოკალორია? კარდიო ვარჯიში სახლის პირობებში.

    სახტუნაო – ერთერთი საუკეთესო კარდიო ტრენაჟორი, რომლის გამოყენებაც შეგიძლიათ როგორც სახლში, ასევე გარეთ და დარბაზში. ვარჯიშის (30 წუთის) განმავლობაში საშუალოდ დაიხარჯება 450 – 500 კილოკალორია.

  Watch Video
სუპერსეტები | ცხიმების დასაწვავად | მთელი სხეულის ვარჯიში | ფიტნესი სახლში

სუპერსეტები | ცხიმების დასაწვავად | მთელი სხეულის ვარჯიში | ფიტნესი სახლში

    წარმოგიდგენთ შესასრულებლად სრულიად უბრალო, მაგრამ ეფექტური ვარჯიშების კომპლექსს, რომლის მეშვეობითაც თქვენ შეძლებთ გაიმკვრივოთ კუნთები, გაზარდოთ გამძლეობა, მიიღოთ კუნთების ტონუსი და გაილამაზოთ თქვენი სხეული.

  Watch Video
Close