კალორიების დაწვა – ინტენსიურ რეჟიმში

  Posted on   by   4 comments

 

 

კალორიების დაწვა – ინტენსიურ რეჟიმში. ვარჯიში დაგეხმარებათ ერთ ვარჯიშზე დატვირთოთ სხეულის ყველა კუნთი და დაწვათ კალორიების საკმაოდ დიდი რაოდენობა.

ვარჯიშები სრულდება ერთმანეთის მიყოლებით შესვენებების გარეშე.

გამეორებების რაოდენობაა 4 – 6.

  1. ხტუნვა: სუნთქვა გაანაწილეთ რამოდენიმე ახტომაზე. ხელები ერთმანეთს შეახეთ თავს ზევით. ახტომისას ფეხები ფართოდ გაშალეთ. 30 ახტომა.
  2. ქუსლების აწევა: წონა გადაიტანეთ ქუსლებზე. მუხლები ფეხის წვერებს არ გადააცილოთ. ზურგი გამართული, ხელები მკერდის წინ. 10-ჯერ თითო ფეხზე.
  3. ბუქნი ფეხის უკან გადადგმით: ჩასუნთქვისას გადაიტანეთ ფეხი უკან დიაგონალზე. ამოსუნთთქვისას დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას. 15-ჯერ თითო ფეხზე.
  4. სირბილი თამასას პოზაში: დადექით თამასაში გამართულ ხელებზე. დუნდულები შეკუმშულია, ზურგი გამართული. ხელის გულები მხრების სისწორეზეა. რიგ რიგობით მუხლები მიიტანეთ მკერდისკენ.
  5. „ბაყაყი“ + ბუქნი: წონა გადაიტანეთ ქუსლებზე. მუხლები ფეხის წვერებს არ გადააცილოთ. ზურგი გამართული, ხელები მკერდის წინ. გაიმეროთ 6-ჯერ 5-5 ბუქნი.

 

 


Author: Dieta

4 comments

  1. მარიამი ამბობს:

    ამ გოგოს ისეთი საჯდომი აქვს ოპერატორს დარჩა თვალები ;დდ სულ მის საჯდომს უღებდა <3 რაღაც მხრივ ძალიანკარგია, თუ მართლაც დაეხმარება ადამიანს დაკლებაში ყველანაირი დიეტის გარეშე

  2. ნინი ამბობს:

    კალორიების დაწვა მე ნერვიულობით უფრო გამომდის :DDD მაგრამ ეს ვარჯიშიც მოსასინჯია 😛

  3. თეონა ამბობს:

    ძალიან მომწონს თქვენი საიტი ^^

  4. ნანა ამბობს:

    უკან დახევის გარეშე!!!!!!
    #კალორიებისგამანადგურებელი 😀

Comments

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

ქირავდება/იყიდება Gaxdoma.ge, ინფორმაციის მისაღებადდაკლიკეთ აქ!
+ +