მუცლის ვარჯიში

  Posted on   by   No comments

მუცლის ვარჯიშები

მოცემული მუცლის ვარჯიშები შეგიძლიათ შეასრულოთ ყოველდღე. მიიღეთ ჯანსაღი საკვები და შეუთავსეთ ვარჯიში სწორ კვებას.

  • დაწექით იატაკზე, მოიკიდეთ თავზე ხელები, ფეხები კი გამართული გქონდეთ. ამის შემდეგ მოიხარეთ და ეცადეთ მუხლებთან რაც შეიძლება ახლოს მიიტანოთ თავი და ნელ-ნელა დაუბრუნდეთ საწყის პოზას.

 

  • დაწექით იატაკზე, მოიკიდეთ თავზე ხელები, ფეხები კი ამჯერად მოხარეთ მუხლებში და ისე აწიეთ ტორსი რომ იდაყვები საპირისპირო მუხლს მიადოთ (მარცხენა იდაყვი მარჯვენა მუხლს).

 

  • ჩამოუშვით მუხლები, ხელები გაშალეთ განზე და ეცადეთ მუხლებში გაშლილი, მიტყუპებული ფეხები მაღლა ასწიოთ, ისე რომ ის იატაკის პერპენდიკულარულად იყოს. ფეხები საწყის პოზიციაში ნელ-ნელა დააბრუნეთ, ასე მუცლის კუნთები უფრო დაიჭიმება.

Author: Dieta

Comments

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

ქირავდება/იყიდება Gaxdoma.ge, ინფორმაციის მისაღებადდაკლიკეთ აქ!
+ +