სავარჯიშო კომპლექსი – დღე მეექვსე

  Posted on   by   1 comment

 

 

ვიწყებთ კომპლექსის მეორე კვირის ვარჯიშებს. ორდღიანი დასვენების შემდეგ თქვენმა ორგანიზმა აღიდგინა ძები, ამიტომ მეორე კვირაის ვარჯიშები იქნება ოდნავ უფრო ინტენსიური.

მეექვსე დღის ვარჯიში შედგება შვიდი კონკრეტული ვარჯიშისგან და სრულდება წრიულად 3 ჯერ, 30 წამიანი დასვენებით მათ შორის.

ვიწყებთ ჩვეულებრისამებრ გახურებით.

მოთელვა: ადგილზე სირბილი – 30 წამი; ვატრიალებთ ხელებს წინ და უკან – 15 ჯერ; ჩაჯდომა ცალ ფეხზე – თითოზე 20 ჯერ.

ვარჯიშები:

  1. ნახტომი წინ და უკან + „BURPEE“ – 10 ჯერ.
  2. 4 ჯერ ჩაჯდომა ფეხის უკან გაწევით და ბოლოს ფეხის გვერდზე აწევით – 10 ჯერ.
  3. ფართე დგომში განტელების გამართული ხელებით აწევა + ფეხების რიგრიგობით უკან აწევა – 20 ჯერ.
  4. განტელის აწევა მხრებთან – 20 ჯერ.
  5. დახრილ მდგომარეობაში განტელების გაწევა უკან – 20 ჯერ.
  6. მოკეცვა, გამართული ხელების და ფეხების ერთმანედთან მიტანა – 20 ჯერ.
  7. თეძოთი იატაკზე შეხება, იდაყვებზე დაყრდნობით – 20 ჯერ

შემდეგ ვარჯიშამდე!

 

 

კომპლექსის სხვა დღეები


სავარჯიშო კომპლექსი – დღე პირველი
სავარჯიშო კომპლექსი – დღე მეორე
სავარჯიშო კომპლექსი – დღე მესამე
სავარჯიშო კომპლექსი – დღე მეოთხე
სავარჯიშო კომპლექსი – დღე მეხუთე
დასვენება – ორი დღე
სავარჯიშო კომპლექსი – დღე მეექვსე
სავარჯიშო კომპლექსი – დღე მეშვიდე
სავარჯიშო კომპლექსი – დღე მერვე
სავარჯიშო კომპლექსი – დღე მეცხრე
სავარჯიშო კომპლექსი – დღე მეათე


 

 


Author: Dieta

1 comment

  1. Patience ამბობს:

    An coogbderatinn-srabiing dialogue is price tag comment. I consider that it truly is very best to create more on this subject, it might not be described as a taboo topic however typically people are not plenty of to speak on this kind of subjects. On the up coming. Cheers

Comments

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

ქირავდება/იყიდება Gaxdoma.ge, ინფორმაციის მისაღებადდაკლიკეთ აქ!
+ +