15 წუთიანი ხელების ვარჯიში

  Posted on   by   No comments

ხელების ვარჯიში

15 წუთიანი სწრაფი და მარტივი ორი ვარჯიში, რომლებიც ხელებს გაგიმკვრივებთ.

  • ხელების ვარჯიშისთვის გააკეთეთ 5-15 აწევა, ისე რომ მუხლები იატაკზე გედოთ.

 

  • შემდეგი ვარჯიშისთვის დაგჭირდებათ სკამი. დაჯექით იატაკზე, ზურგს უკან დადგმულ სკამზე დადეთ ხელები, გადაიტანეთ მთელი წონა ხელებზე და ნელა მოხარეთ. მახსიმალურად მიუახლოვდით იატაკს, მაგრამ არ შეეხოთ მას. შემდეგ კი ბოლომდე გაშალეთ ხელები იდაყვებში.  ასე აიწიეთ 10-15 ჯერ.

Author: Dieta

Comments

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

ქირავდება/იყიდება Gaxdoma.ge, ინფორმაციის მისაღებადდაკლიკეთ აქ!
+ +