წყლის დიეტა
წყლის დიეტა

წყლის დიეტა

  

მაისი 25, 2016

წყლის დიეტა - ამაზე მარტივი დიეტა ალბათ დედამიწაზე არ არსებს, თქვენ არ ცვლით საკუთარ რაციონს და არც საკვების დოზებს ამცირებთ. თქვენ უბრალოდ სვამთ წყალს. წყლის დიეტით კვირაში 2-3 კილოგრამით დაიკლებთ. ეცადეთ ეს დიეტა ერთი თვის მანძილზე მაინც დაიცვათ.

ინგრედიენტები

ყველა პროდუქტი

მითითებები

1პირევლი წესი:
არანაირი წყალი ან სხვა სასმელი ჭამის შემდეგ. არა ნაკლებ 2 საათისა დაელოდეთ საკვების მიღების შემდეგ და მერე დალიეთ წყალი.

2მეორე წესი:
საკვების მიღებამდე 20-25 წუთით ადრე დალიეთ ერთი ჭიქა წყალი.

3მესამე წესი:
წყლის დღის ნორმა დამოკიდებულია წონაზე. ყოველ კილოგრამზე თქვენი წონისა მიიღეთ 40 მლ. წყალი. ანუ თუ იწონით 100 კილოგრამს დღეში 4 ლიტრი წყალი უნდა დალიოთ. რა თქმა უნდა ეს რაოდენობა დღეზე გადაანაწილეთ. ერთიიანად დიდი რაოდენობა წყლის მიღება შეიძლება ძალიან საშიში იყოს.

00:00

5 შეფასება

თაკო

მარტი 12, 2018

10 დღეში რამდენ კილოგრამს დავიკლებბ?

ლიზი

აგვისტო 28, 2017

ვარ 15 წლის 57 კგ და რამდენი ლიტრი უნდა დავლიო დღიურად?

mzeo

ოქტომბერი 26, 2016

Vcdi aucileblad.mec bevrisgan msmenia rom dzalian, efeqturia..

ნინო

ოქტომბერი 4, 2016

გეთანხმებით აუცლიებლად გავაკეთებ ამ დიეტას

იზა

ოქტომბერი 4, 2016

გირჩევთ ამ დიეტას. ჩემი გამოცდილებიდან წყალი არის ძალიან კარგი რამ რომ სწორედ და მარივად დაიკლოთ კალოერიები

All fields are required to submit a review.

ქირავდება/იყიდება Gaxdoma.ge, ინფორმაციის მისაღებადდაკლიკეთ აქ!
+ +